Tuesday, January 11, 2011

Nothing!!

sebenarnyee takde apa pun yg menarik yg nak dicoretkan..just utk meluangkan masa yg ada..sambil tue nak citer pkambangan anak kesayanganku  si tomei emiryussuf. takde follower pun takpe sbb sng nak citer apa sje ttg dri aku..nak luahkan rasa isi hati, perut, limpa ,jantung sumelah.. a.k.a mcm diari.. ermmmm dulu aku rajin tulis diary.. apa yg ada kat dlm fikiran aku nie..sumer aku luahkan dlm diari tue.. kiranyee personal sgt..samapikan klu bley xnak suh hubby bace.. tapi dah bace pun.. it's ok..past is past ok!! now i have a happy family.. n love my family so much.. tanpa adanye hubby n anak kesayangan aku tue.. mungkin aku tak bley hidup bahagia n senang macam skarg. Btw, aku masih ingat sbg sorg islam yg patuh pada agama..aku yakin ini adalah datangnye dari Allah yang menciptakan utk aku. Syukur alhamdulillahh..

No comments:

Post a Comment