Monday, February 28, 2011

8 bulan sudah!!

assalamulaikum.. hari nie 1 mac 2011.. adalah genapnya 8 bulan anakku Emiryussuf. Sepanjang penjagaan aku bersama emir nie.byak sgt moment yang manis dan pahitnya.. 7 bulan adalah usia yg pada aku agak mematangkan dri sbgai seorg ibu.. heheeee..bukannye apa.. yelah time umur emir 7 bulanlah mcm2 berlaku pada die.. now.. Emir dah pandai merangkak..laju pulak tue.. pakai pmpers pun skrg adalah teramat susah sbb terlalu aktif.. even kat tgan dah ada brg pun mata still tgok yg lain pastue nak capai.. aduhh letih mommy dibuatnya.. anak mommy tomel n dompok nie terlalu aktif smpai kurus mommy..hehehhhhee..ayah jek gemok sbb sng hati. mommy.. senaang hati dan kdg2 pedih ulu hati!!hahhahhhaa.
aku ngn yayang pulak..kdg manje terlebih..kdg macam anjing ngan harimau..sbb sama2 garang n buas!!hahahhaha. (degil) tapi aku baik sbb akukan isteri..kena wajib taat pada suami.. wlau geram mcmner pun.. kna sabar n kuatkan semagat!! aduhhh sabar2..

my family pulak.. dgr citer abg2 aku tak lama lagi nak bertmbah anak n ada yg nak merima org baru.. alhamdulillah.. my anak sedara cikimm.. tahniah sbb berjaya masuk MRSM. di grik perak. maksu ucapkan sekalung tahniah.. nak meleleh jugak air mata tgok kecik2 dah jauh ngan bonda n ayah. takpe. belajar rerajin k. Jadi anak yg berguna pada bonda n ayah.
oklah..anakku Emir dah bgun pulak..time mommy nak rilex2kan minda.. oklah ini saje utk saat dan tika ini.. wassalam

No comments:

Post a Comment